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  1. #1
    Erfahrenes Mitglied Profi Gamer Avatar von xXric1993Xx
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    @schmiergold: wenn wir das selbe meinen stimme ich dir voll und ganz zu ;-) xD
    doch ein bug fällt mir doch ein.
      Dead Island - Konsolen-Patch kommt, aber wann? Spoiler: Ende 1. Akt: Kapitel 4 

    bei der mission (ende von akt 1) wo man mit dem van zur werkstatt fahren muss und zuerst die zombies vor der werkstatt töten muss, bin ich mit den van frontag auf die garage und die zombies davor zugefahren, mit dem ziel die zombies zu erfahren / erquetsche, damit ich nicht aussteigen muss um die mit der hand kalt zu machen. naja resultat war, dass ich alle zombie, die vor dem tor waren, durch das garagentor hineingeschoben habe, und keiner drauf gegangen ist, somit waren sie am leben, garagen tor immer noch zu und keine möglichkeit mehr die umzubringen, somit half nur checkpoint neu starten xD



  2. #2
    Erfahrenes Mitglied Gaming Gott Avatar von Schlüppies :3 |24/7|
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    die stelle kenn ich, nehm ich jetzt extra immer viele Mollys/Bomben mit...^^

    hier die Patchliste (für PC...!!!!)

    Gameplay improvements

    • Level cap raised to 60
    • New blueprints for weapon mods added
    • Infected damage reduced
    • Infected no longer interrupt player attacks
    • A series of improvements to subsequent playthroughs implemented: quest XP rewards adjusted, XP rewards for challenges adjusted, XP awarded for all quests completed in co-op
    • Purna's ammo carrying capacity increased by 50%
    • Character state from a save game can now be loaded when using the Start from Chapter option
    • New balancing option added: enemy levels can now be adjusted independently for each co-op player
    • Players respawn with more health
    • Lock pick skill level required to open a lock is now clearly indicated
    • Improved rewards in weapon crates
    • All weapon crates now contain rewards

    Fixes and interface improvements

    • Fix: players are no longer left without a weapon after dropping the equipped item and healing with a medkit.
    • Fix: equipped items no longer swap mysteriously after drinking an energy drink
    • Tweak: healing with medkits from inventory works better, makes smarter choices of medkits
    • Fix: loot from dead enemies is now always identical for all co-op players
    • Fix: Purna no longer finishes her Fury with fists equipped
    • Fix: map tracking after death
    • Fix: zone info in the quarantine zone (City of Moresby)
    • Tweak: respawn point selection is now smarter

    General

    • Improved stability and network performance in co-op
    • V-sync option added
    • Quest and reward fixes implemented

    Quelle: eurogamer.net/articles/2011-10-21-dead-island-pc-patch-1-3-released


    die Bugs unter Fixes and interface improvements hatte ich alle nicht auf der Box...
    Geändert von Schlüppies :3 |24/7| (24.10.2011 um 12:47 Uhr)
    ©2011 SchmierGold

    "Ich habe keine besondere Begabung, sondern bin nur leidenschaftlich neugierig."
    -Albert Einstein

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