Joa will ja net alles öffentlich machen (bzw. zum Glitchen motivieren:smt003)musst du im CT 14 Prestige hochleveln aber ja es ist trotzdem möglich.
Weiss bloss net ob das heute gepatcht wurde:-k
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Hier die Liste. Quelle ist unten angegeben.
Zitat:
Xbox 360 Community Update (12/13/10)
Hey 360 gamers,
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.
IN PROGRESS
Title Update 4 has just cleared Phase 3 approvals and is releasing at 2AM PST on 12/14.
Patching process: callofduty.com/board/viewtopic.php?f=70&t=346952
Issues Addressed:
• Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
• Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
• Addressed issue that prevented the “Load MP by Default” option from saving when other specific option combinations were set.
• Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
• Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
• Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
• Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
• Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
• Contracts will now reset when the player Prestiges.
• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
• Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
• Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Gameplay Tuning:
• Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
• Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
• Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
• Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
• Additional minor reductions in knife lunge.
[...]
callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362&sid=g02kru2erfc5fo4svh cahtloq7
Das ist klasse! :smt023Zitat:
• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
Hätte mir aber noch etwas mehr Balance bei den Waffen gewünscht.
OP finde ich eigentlich keine Waffe, auch wenn alle immer auf der AK74 rumhacken. Ich finde die Skorpion und die Uzi zum Beispiel ziemlich Schwach.
Die Pumpen könnten von mir aus auch etwas mehr Reichweite bekommen, mit Slugs ähnlich wie bei Battlefield BC 2. Bei den Sturmgewehren ist eigentlich alles in Ordnung nur die G11 ist mir ein wenig zu stark.
Edit: Und bei den Snipern würde ich die PSG1 noch etwas höher setzen und der die Multiplikatoren der L96A1 geben.
Aber ansonsten ist alles easy! :D
Ja den Pumpen fehlt es echt an Wumms. Reichweite, aber auch Schaden. Muss aus 3 Meter trotzdem oft 2-3 mal reinpumpen.
durch den one-shot-kill headshot tauchen bestimmt mal wieder mehr sniper in den normalen games auf... das war ja teilweise ein reine UZI/Strumgewehr-Katastrophe... hauptsache alle rein und drauf... xD
dass man nur noch vorräte ändern kann ist super fürs fairplay... denn es ist schon fieß, wenn ich mit 5 kills nen kampfheli, walküre und airstrike zusammen hab...^^
im allgemeinen schonmal ein guter schritt... :smt023 mal sehn wies läuft... :smt003
Ich muss sagen, mich stören Sniper garnicht in Black Ops. Ich treffe nur selten auf Sniper und noch seltener auf gute Sniper.
Finds ein wenig lächerlich das Leute die ne Sniperkugel in die Birne bekommen manchmal noch weiter rennen durften.
Find das OK mitm One-Hit-Headshot. Hätte von Anfang an so sein müssen.